Integrated Arctic Observation System | INTAROS | dr hab. Piotr Głowacki | Komisja Europejska (Horyzont 2020) | 2016-2021 |
Bringing Research Into The Classroom | BRITEC | dr Agata Goździk | Erasmus + | 2018-2021 |
Debaty oksfordzkie dla edukacji młodzieży w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych | Odyssey | dr Agata Goździk | Erasmus + | 2018-2021 |
EDU-ARCTIC 2: od badań polarnych do naukowej pasji – innowacyjna edukacja przyrodnicza w Polsce, Norwegii i Islandii | EDU ARCTIC II | dr Agata Goździk | Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji | 2020-2022 |
Sustainable mineral resources by utilizing new Exploration technologies — Smart Exploration | Smart Exploration | dr hab. inż. Michał Malinowski, prof. PAN | Komisja Europejska (Horyzont 2020) | 2017-2020 |
EPOS – Implementation Phase | EPOS-IP | prof. dr hab. inż. Beata Orlecka-Sikora | | 2015-2019 |
Exploitation of Research Results in School Practice | ERIS | dr Agata Goździk | ERASMUS+ | 2015-2018 |
Aerosols, Clouds and Trace gases Preparatory Phase Project | ACTRIS PPP | dr hab. Aleksander Pietruczuk, prof. PAN | Horyzont 2020 | 2017-2019 |
Aerosols, Clouds, and Trace gases Research Infrastructure | ACTRIS-2 | dr hab. Aleksander Pietruczuk, prof. PAN | Horyzont 2020 | 2015-2019 |
EDU-ARCTIC | EDU-ARCTIC | dr Agata Goździk | Horyzont 2020 | 2016-2019 |
SERA Sojusz dla Europy Infrastruktur Badawczych Sejsmologii oraz Inżynierii Antysejsmicznej | SERA | prof. dr hab. Stanisław Lasocki | Horyzont 2020 | 2017-2020 |
SCIENTIX | SCIENTIX | dr Agata Goździk | Horyzont 2020 | 2016-2019 |
EPOS – System Obserwacji Płyty Europejskiej | EPOS-PL | dr inż. Dorota Olszewska | POIR 4.2 | 2016-2021 |
International Network for Terrestrial Research and Monitoring in the Arctic | INTERACT | Anna Wielgopolan | Horyzont 2020 | 2016-2020 |
Science for Clean Energy | S4CE | prof. Stanisław Lasocki | Horyzont 2020 | 2017-2020 |
Sustainable mineral resources by utilizing new Exploration technologies — Smart Exploration | Smart Exploration | dr hab. Michał Malinowski, prof. PAN | | 2018-2020 |