Debatowanie to bardzo skuteczny sposób na zwiększenie kompetencji językowych, budowanie pewności siebie, nauka szacunku dla innych, wzbogacenie słownictwa, ćwiczenie wypowiadania się na ważne tematy zawodowe, społeczne czy polityczne. Ale w erze “postprawdy”, sceptycyzmu i tzw. “fake news’ów” ważne jest szczególnie, abyśmy potrafili oceniać rzetelność informacji, weryfikować dane, prawidłowo formułować argumenty i opierać się o badania naukowe. Dlatego debatę chcemy wprowadzić do nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.
Rekrutację otwieramy 17 czerwca 2019 r. o godz. 9.00. Wystarczy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY.
CZY PROJEKT ODYSSEY JEST DLA CIEBIE?
- Czy jesteś nauczycielem przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, a Twoi uczniowie mają 13-19 lat?
- Chcesz przybliżyć swoim uczniom sztukę debatowania?
- A może prowadzisz kółko zainteresowań lub klub naukowy i poszukujesz inspiracji?
Dzięki gotowym narzędziom do pracy z uczniami (pakiety edukacyjne dotyczące m.in. sejsmiczności antropogenicznej, ochrony przeciwpowodziowej czy geoinżynierii, poradnik dotyczący prowadzenia debaty) i naszemu wsparciu, możesz zacząć wykorzystywać debatę oksfordzką w praktyce szkolnej i wziąć udział w ogólnopolskim konkursie.
Więcej na stronie PROJEKTU ODYSSEY
//wp_enqueue_style ('owl-carousel', get_template_directory_uri().'/assets/src/js/owl/assets/owl.carousel.min.css'); //wp_enqueue_style ('owl', get_template_directory_uri().'/assets/src/js/owl/assets/owl.slider.css'); //wp_enqueue_script ('owl', get_template_directory_uri().'/assets/src/js/owl/owl.carousel.min.js'); //wp_enqueue_script ('owl-slider', get_template_directory_uri().'/page-blocks/banner-slider/js/block.js'); ?>